Bez loga

Neohodnoceno
Dostupnost NA DOTAZ (před objednáním si ověřte dostupnost) !!
Kód: DOB80-7363-010-9
548 Kč
Bez loga
Neohodnoceno
Akceptujeme Benefit Plus
Akceptujeme Benefity Plus
Edenred
Akceptujeme Edenred karty, E-tickety i papírové poukázky
UP ebenefit
Akceptujeme UP E-benefit karty i papírové poukázky
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomika, management, marketing
EAN: 9788072036714
Autor: Kleinová Naomi
Vydavatel: Dokořán
Počet stran: 512
Rozměry: 170x236x34
Vazba: vázaná
Jazyk: český

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola