Marketing - Základy marketingu 1.

Neohodnoceno
Dostupnost NA DOTAZ (před objednáním si ověřte dostupnost) !!
Kód: DOB978-80-7402-359-0
260 Kč
Marketing - Základy marketingu 1.
Neohodnoceno
Akceptujeme Benefit Plus
Akceptujeme Benefity Plus
Edenred
Akceptujeme Edenred karty, E-tickety i papírové poukázky
UP ebenefit
Akceptujeme UP E-benefit karty i papírové poukázky
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomika, management, marketing
EAN: 9788074023590
Autor: Ing. Marek Moudrý
Vydavatel: Computer Media
Jazyk: český

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola